Beste mensen, de Stichting Kerk en Vluchteling Zeeuwsch-Vlaanderen is op zoek naar uitbreiding van het bestuur. Het bestuur houdt zich vooral bezig met praktische zaken die de belangen van vluchtelingen dienen. Het bestuur zou je daarom ook een werkgroep kunnen noemen, die allerlei activiteiten wil opzetten en aanbieden in Zeeuws-Vlaanderen ten dienste aan vluchtelingen. In de loop van de jaren zijn we enkele vrijwilligers kwijt geraakt, zodat personele uitbreiding zeer noodzakelijk is. Omdat Kerk en Vluchteling door heel Zeeuws-Vlaanderen actief wil zijn is het gewenst dat de vrijwilligers ook uit verschillende delen van Zeeuws-Vlaanderen komen. Met name de vertegenwoordiging uit de gemeente Sluis en de gemeente Hulst biedt veel ruimte voor verbetering. Maar ook mensen uit de gemeente Terneuzen blijven van harte welkom natuurlijk. Ook beroepskrachten zijn van harte welkom: pastores, dominees en predikanten. Wilt u meer weten over Kerk en Vluchteling?

Kijk op onze website: www.stichtingkenv.nl
Of kijk op Facebook: https://www.facebook.com/KerkenVluchteling
Of bel: 0115-616006.
Of mail: niekvanwaterschoot@eparochie.nl

Ik wens u een fijn Pinksterweekend en wie weet geeft de Geest van Pinksteren u het laatste zetje om actief mee te komen binnen onze Stichting.

Niek van Waterschoot secretaris Kerk en Vluchteling.